Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rodd

proč vlastně

příroda má v sobě stav a projev který nepodporuje evoluci ?Z posledních vědeckých poznatků je to spíše naopak, mít ve skupině potomka jež nemá ambice čistě muž. a žen., pomáhá ve zvládnutí potřeby velké energie a zdrojů jež potřebuje výchova potomků. Dříve bylo naprosto normální mít více jak 6 dětí a navíc nebyl tak dlouhý život lidí maximálně 40 let. Mít děti  znamenalo mít je  celkem brzo a "rychle" za sebou.V době kdy neexistovala samoobsluha a nemocnice, to přinášelo velké vyčerpání. zvláště když nebyla velká rodina. Příroda to u některých živočichů s velkým počtem mláďat vyřešila, přítomnosti potomka bez rodičovských ambicích, zde v rovině předávání genů, ale se sociální a emocionální inteligencí pro pomoc s výchovou a obstaráním zdrojů. Z vědeckého hlediska  dochází u třetího, ale nemusí to být, záleží na více faktorech, k zvýšené autoimunitní reakci,neboť vlastně plod je cizí organizmus v těle kdy dochází k vyplavování většího množství  estrogenů, jež mají vliv na mozek plodu.

0/0
8.8.2011 10:33

pgjed

Re: proč vlastně

To je teda blbost až na půdu! To vy sám?

0/0
8.8.2011 13:45

Deyvo

souhlas .........

......... s autorem. a ještě k touze homosexuálů mít děti. pokud je homosexuál vytrovnaný s tím, že je homosexuál, tak by měl přijmout i fakt, že nebude nikdy mít děti. napravovat zákony to, co není přirozené, vede vždycky k neblahým koncům. nařídit zákony lze ledasco. zpočátku to může vypadat i bohulibě, ale nikdo nedokáže říct (a nikoho to valně ani nezajímá), co to může napáchat do budoucna. nakonec přikládám odkaz k velmi zajímavému článku, který se k tématu rovněž vztahuje http://ona.idnes.cz/muzi-degeneruji-tvrdi-vehlasna-psycholozka-jirina-prekopova-puj-/spolecnost.aspx?c=A110726_135655_spolecnost_jup

0/0
8.8.2011 10:15

Gašpo

Máte pravdu !!!

Zástanci tohoto "verejného festivalu" argumentujú pojmom "tolerancia". Evidentne nechápu jeho význam, pretože tu sa už nejedná o toleranciu, ale o uprednostňovanie a propagáciu, dokonca o politizáciu.

Niekto si položí otázku, škodí to nejak? Ja hovorím, že určite áno.

Pokiaľ spoločnosť povýši odchylku na normu, alebo dokonca na prednosť, je niečo špatne.

V starovekom Grécku sa stala módou "pederastria", je to defakto spojenie homosexuality s pedofíliou. Pretože sa z toho stala norma, obyčaj, formovalo sa už od detstva uvažovanie každého, že to tak má byť. Rovnako by to dopadlo, keby sa do tejto pozície dostala zoofília, prípadne nekrofília, sado/maso, pedofília. Áno homosexualita nikomu neubližuje, ale to vlastne ani nekrofília. Ostatne aj pedofil može mať dobrovoľného partnera, podobne zoofil i sadista.

Skutočne je teda správne povyšovať odchylky na normu, prípadne z nich robiť módnu vlnu a to s podporou politiky? Normálne uvažujúci človek so zdravým rozumom má jednoznačnú odpoveď.

0/0
8.8.2011 9:58

lesicatko

Re: Máte pravdu !!!

Gašpo, jednoznačnú odpoveď dal na toto Štefan Hríb v lampe , kde dal Palkovi otazky, z ktorých sa nevedel Palko dostať.

A Romana Schlesinger, ktorá tam obhajovala homosexualne manželstva , adopciu detí homosexualmi a asistované reprodukcie pre homosexualne páry jednoznačne bodovala- stačilo jej poukazať , že tá skutočnosť tu už je, nezavisle na tom, či sa nam to páči alebo nie. A hoci to znie divne, v podstate homosexuali ako jedni z mala sa domahajú manželstiev, ktoré heterosexuali doslova zahadzujú ako nepotrebnú, prežitú inštitúciu. Tak neviem, prečo ich nepodporiť :))

+1/0
8.8.2011 10:06

Gašpo

Re: Máte pravdu !!!

Asi ste si nevšimol, že tu nikto nebojuje za zákaz homosexuality a práv gayov i lesbičiek.

Tu sa jedná o politickú podporu dekadentného festivalu propagujúceho sexuálnu odchylku na verejných priestranstvách. Vy ten rozdiel fakt necítite? 8-o

0/0
8.8.2011 10:12

lesicatko

Re: Máte pravdu !!!

A polické krytie u nas gay Pride 2010 nemal ?  O tom v r 2011 ani nehovoriac...

Však až po tom, čo leteli kamene na zahraničných veĺvyslancov v r 2010  a jeden z nich rozhorčene volal Ficovi sa tá polícia rozhýbala - lebo Fico si nemohol dovoliť politicky pohorieť u socialistov  v EU s tým, čo socialisti bežne  vo svojich krajinach propagujú....

A za podporu Gay Pride 2011 bol na koberci v Poľsku veľvyslanec Poľska  a bola z toho diplomatická prestrelka, pretože / čo je fakt / veĺvyslanci mnohých krajín u nas podporovali niečo, čo ani sami doma nemajú.

Vieš, aké boli ciele gay Pride 2010 a 2011 SR a akú mali u nas politickú podporu a krytie ?

Gašpo, zobuď sa :))

+1/0
8.8.2011 10:34

Livrak7

Re: Máte pravdu !!!

Vy mi připadáte jako slovník, samá čísla, samá statistika, samé naučné příručky a normální selskej rozum chybí. :-)

0/0
8.8.2011 10:37

lesicatko

Re: Máte pravdu !!!

To máte tak, ak OSN napr  tlačí na zavretie baby boxov v ČR, tak to neuhrate odvolavkou na "selskej rozum".

Potrebujete kvalitnú argumentaciu, štatistiky, čísla. Hm ?

+1/0
8.8.2011 10:54

Livrak7

Re: Máte pravdu !!!

Vaše debatní schopnosti spočívají v tom, že smícháte všechno možný do sebe a prvopočáteční otázka a problém, je už daleko za horizontem,:-)

0/0
8.8.2011 11:07

lesicatko

Re: Máte pravdu !!!

Len som Vám ukazal, ako ĺahko odvolavka na "selskej rozum" neplatí a prečo udavam čísla a štatistiky. Na článok a tému som ani nereagoval, veď je to jasne mimo - aj manželstvo sa stáva abnormalitou, keďže väčšina detí v  niektorých zapadných krajinach sa rodí mimo neho a rozvodovosť / vratane ČR ide nad 50 %. / Cez to všetko je manželstvo normou.

No a sorry- zase som použil štatistiku  - ale to by Vám zase "selskej rozum" nezhltol :)

+1/0
8.8.2011 11:45

Livrak7

Re: Máte pravdu !!!

Opět vaše ukázky a příklady, svoje teze stavíte na hliněných nohách. Toto je prvopočátek, od gašpa - Tu sa jedná o politickú podporu dekadentného festivalu propagujúceho sexuálnu odchylku na verejných priestranstvách. Vy ten rozdiel fakt necítite?  - Sbohem.

0/0
8.8.2011 12:10

lesicatko

Re: Máte pravdu !!!

he, he - nedavate pozor, gašpovi som vysvetlil, že takisto naše akcie mali politickú podporu  neozval sa , zato Vam sa nepači štýl mojej argumentacie.No čo už, ked nemáte na spochybnenie argumentov :))

+1/0
8.8.2011 13:17

certik_bertik

taky

by si hájek měl dávat pozor na to co mluví, tak jak on může mluvit v hospodě na růžku a ne oficiálně

+1/0
8.8.2011 9:54

Gašpo

Re: taky

Vy ste už tiež povýšil "politickú korektnosť" na spoločenskú normu?

0/0
8.8.2011 9:59

certik_bertik

Re: taky

řekl bych že jedna věc je politická korektnost a druhá věc je úroveň na které by měl mluvit vysoce postavený státní úředník na veřejnost

+1/0
8.8.2011 10:06

Gašpo

Re: taky

A čítal ste doslovný text, čo Hájek povedal, alebo usudzujete len z médiami upravených komentárov?

0/0
8.8.2011 10:14

certik_bertik

Re: taky

tak není to jeho první exces

+1/0
8.8.2011 10:17

Livrak7

Re: taky

A proč, já chci aby politici mluvili tak jak to je. Vždyt to pořád kritizujem že  mluví nečitelně a vyhýbavě a vy by jste to chtěl.

0/0
8.8.2011 10:20

certik_bertik

Re: taky

protože to tak být prostě nemůže. Je určitá úroveň na které spolu politici musí mluvit. ČR by aspoň měla předstírat že je zemí s určitou politickou kulturou, i když tomu tak zrovna moc není

+1/0
8.8.2011 10:25

Gašpo

Fajn, tak tu máte Hájkove slová:

"Vždyť kdo upírá deviantním spoluobčanům právo veřejně demonstrovat za prosazení hodnotového světa, v němž již řadu let je jediným 'ohroženým druhem' typicky běloch, heterosexuál a křesťan, v němž občanské ctnosti jako vlastenectví jsou denně vystaveny plivancům na mediálním pranýři? Šokující však je, když se tohoto pokřiveného hodnotového světa zastává, a dokonce ho svou autoritou 'zaštiťuje' údajně pravicový primátor či poslanec," uvedl Hájek pro server Parlamentní listy.

Tak mi prosím vysvetlite, podľa akého kritéria to zaraďujete do kategórie "hospoda na růžku".;-D

0/0
8.8.2011 10:39

certik_bertik

Re: Fajn, tak tu máte Hájkove slová:

tak to prostě je

+1/0
8.8.2011 10:47

Livrak7

Re: Fajn, tak tu máte Hájkove slová:

Tak to ale nemá být.

0/0
8.8.2011 10:49

Livrak7

Re: Fajn, tak tu máte Hájkove slová:

'ohroženým druhem' typicky běloch, heterosexuál a křesťan - S tim naprosto souhlasim.

0/0
8.8.2011 10:50

certik_bertik

Re: Fajn, tak tu máte Hájkove slová:

proč se potom všichni pohoršují nad excesy Rátha? To je přece úplně stejná kategorie

+1/0
8.8.2011 11:15

Livrak7

Re: taky

At žije pokrytectví.

0/0
8.8.2011 10:39

certik_bertik

Re: taky

to není pokrytectví, taky si nemůžete  dovolit být sprostý na svého šéfa, že?

+1/0
8.8.2011 11:17

Livrak7

Re: taky

Bejt sprostej a říkat pravdu dáváte na stejnou laťku? No tě buch teda.

0/0
8.8.2011 11:23

certik_bertik

Re: taky

hmm to si můžete dovolit říct šéfovi jste neschopný hlupák? Myslím že těžko

+1/0
8.8.2011 11:25

Livrak7

Re: taky

No, když už jsme tak daleko a dostali jsme se k tak pitomejm příkladům, tak odpovim že můžu. :-)

0/0
8.8.2011 12:03

certik_bertik

Re: taky

ale jen jednou

0/0
8.8.2011 12:04

Livrak7

Re: taky

Jo, možná. Asi jo. Ale můžu.

0/0
8.8.2011 12:11

certik_bertik

Re: taky

tak proč se pořád popotahuje Ráth, když je to v podstatě ten samý exces

+1/0
8.8.2011 12:13

petr_stajm

Kral promluvil, nerekl nic.

Ten clanek je prazdy. Nekdo nekde neco. Zadne konkretni argumenty. Autor si dale dosti protireci a propaguje rasismus a sexismus. Prvne rika, ze nikomu svobody neupira, potom zase rika, ze je proti tomu orgiim, ktere si nekdo porada za zavrenymi dvermi nejakeho soukromeho klubu. Nikde jsem necetl, ze tato akce je urcena je pro homosexuali. Vsude se rika, ze muze prijit kazdy, bez ohledu viry, pohlavi, politicke prislusnosti, barvy pleti, DNA kodu atd. Autor se snazi teto akci pak nasadit punc sexualni nesnasenlivosti a rasove segregace. Coz doklada ubohym prirovnanim k touze, poradat pruvod bilych heterosexualu. Autoruv nazor neprikladam ke konzervativnimu mysleni, jak o sobe trvdi, ale k malemu rozhledu.

+1/0
8.8.2011 9:44

Livrak7

;-)

Karma. Pakliže to začneme považovat za normu, je to degenerace. Normální to prostě neni.

0/0
8.8.2011 9:39

Inzheim

Zdá se

že osvobození gayové jako by mínili vyvolat střet s heterosexuály, kteří způsobili jejich existenci. Je to náboženská vzpoura proti vlastním kořenům., popírání smyslu života a lásky k potomkům.

+1/0
8.8.2011 9:32

lesicatko

Re: Zdá se

Homosexuali schú tiež vychovavať deti, neraz vlastné, hlavne lesbické rodiny.

+1/0
8.8.2011 9:36

Livrak7

Re: Zdá se

Já bych toho chtěl.

0/0
8.8.2011 9:51

lesicatko

Re: Zdá se

No ale oni ich aj vychovávajú :)

Akurat, že chcú, aby sa nemuseli krčiť... / to je metafora, nebrať doslovne :) /

+1/0
8.8.2011 9:58

Livrak7

Re: Zdá se

Vždyt se nekrčí, co jim kdo pořád dělá proboha. Ve středověku, to se krčili, ted jsme k nim tolerantní. Ale něco jde a něco nejde, pokud se to začne lámat přes koleno, je to na nejlepší cestě do pekel. Zkuste vidět  dál, než na špičku svého nosu.

0/0
8.8.2011 10:01

lesicatko

Re: Zdá se

To je pravda,nasilne by sa to robiť nemalo, ani salamovou metódou ako v ČR, z toho ani ja nie som nadšený - skôr by sa malo do mrtva vysvetĺovať, argumentovať a potom niečo na tom zaklade robiť.

Pášilo sa mi, ako zareagovala u nás Radičová, keď kandidovala na prezidentku a došiel za nou Kolenič / Inakosť, za homosexualov / s tým, ýe podĺa verejnej mienky už nadpolovičná väčšina ĺudí v SR je za registrované partnerstvá, nech to teda podporí...Zmietla mu to ako klamstvo.

Radičová totižto dobre vedela, že to boli výsledky "BEZ ADOPCII" a akonahle by tam tie adopcie boli, už tá podpora verejnosti je oveĺa nižšia. No a dobre vie, že registrované partnerstvo bez adopcií je diskriminacia, ktorú jej kedykoĺvek môžu na medzinarodmom súde otrepať o hlavu  tiež vie, že tým by sa požiadavky homosexualov nezastavili - presne ako v ČR. Načo by to teda podporovala ?

0/0
8.8.2011 10:19

Livrak7

Re: Zdá se

R^R^R^

0/0
8.8.2011 9:51

rodd

Tohle škatulkování

z pozice mystiky je první krok osvobození od "zvířecího" myšlení v prospěch duševní emancipace, která díky zkušenostem a poznání to vnímá ve více konstantách, tak že tato vyhraněnost mizí je vnímána v mnohem širším příběhu a platformě, kde čas je jen ... .

" Zvířecí myšlení" je vlastně zajatcem "evoluční ochrany života", jež má za účel udržovat vývoj v určitých formách, v nejvyšším a posledním řádu živočišné evoluce  je to v instinktivním myšlení, jež vlastně nakonec  dalo základ i prvobytným společnostem ... .Otázkou je jestli máme zájem držet na uzdě společnost v těchto rozměrech řízené čistě pudově, nebo přikročit k riskantnímu kroku, umožnit jedincům jejich duševní emancipaci, tedy otrkání se a vytvoření si vlastních postojů , zkušeností tím i duševní emancipace, není to otázkou roků ale ... .

Typickým příkladem snahy o snahu nějak "upgradovat" dále ono "zvířecí myšlení" je intelektuálnost, jež je ale založena na EGU ...

0/0
8.8.2011 9:22

habit-.!..

Re: Tohle škatulkování

... evoluce nám dala inteligenci jako ochranu a zbraň proti zubům a drápům - teď vidí, že to kapánek přepískla, a tak nám dává intelektuálnost - schopnost vlézt dravcům do tlamy z vlastní vůle a ještě si to rozumově zdůvodnit...

0/0
8.8.2011 9:31

rodd

Re: Tohle škatulkování

inteligence není jen doménou člověka je součástí více živočišných druhů. U lidí je se přiřazuje  další přidaná hodnota evoluce a to schopnost dlouhodobé paměti a pracovat s ní, tedy přenášet poznatky časem a navíc je rozvíjet ... .

Tím vlastně vytvářet základy civilizace. Navíc dnes rozpoznáváme sociální inteligenci, emocionální inteligenci, logickou  ... .

0/0
8.8.2011 10:17

lesicatko

Re: Tohle škatulkování

Asi chápem, kam mierite, ale ešte aj adopcie u normalneho, heterosexualneho paru sú založené na egu...

Pričom sa to považuje za jeden z najušachtilejších činov.

Z toho sa asi nevymotáme .

+1/0
8.8.2011 9:32

rodd

Re: Tohle škatulkování

otázkou je podle čeho je "norma" heterosexuální pár".  Rodina muž a žena je v podstatě odkaz starý něco kolem tisíce le, a možná  vznikl důsledkem zrodu evropské civilizace na křesťanských či spíše církevních základech. Potřeba dát řád tomu chaosu kolem a pomoci zvládnout společenstvem nepřízni divoké tehdejší přírody a ostatním kmenům ... . Přírodnější je vychovávání potomků v určité skupině tet a strýců, jež mohou pojmout tu velkou energii vývoje a potřeb potomků, dnes je to na bedrech páru a mnohdy žen a k tomu musí zajisti zdroje, jak to dopadá ... . Navíc "čistě přírodní" vznik potomků je založen na hormonálním dopingu, jež vytváří vztah a nakonec zázemí. Jen že onen doping je jednak dočasný a jednak  "zatemňuje"  opravdový stav duševních osobností obou rodičů, tak že po čase může dojít i k odcizení, pokud není společný duševní zájem něco sdílet v této rovině ... . Navíc muž a ani žena není naprogramována přírodou se samy starat o potomky, zvláště u muže je to patrné.

0/0
8.8.2011 10:12

rodd

Re: Tohle škatulkování

Není to o EGU, kdyby to bylo tak si některé matky logicky zdůvodní proč jim příroda neumožnila mít děti a zvládnou "ataky"  hormonů a naprogramování těla mít potomky ... . Pro ženu ale i muže je mnohdy mít potomky životní smysl a cíl, pokud toto není naplněno může se to různě vyhranit. Tedy adopce není o EGU ale o naší "hormonální" potřebě či diktátu  "inteligentní " DNA .EGO zde přidává přidanou hodnotu předávání vzdělání a zkušeností. Každá doba a společnost dle svého vývoje a absorbce různých skupin s potřebou či nepotřebou duševní emancipace, vytváří si svoji aktuální normu ušlechtilosti a duchovnosti. Ne tak vlastně sama společnost, ale její převládající část, jež je v tomto majoritní :-).

0/0
8.8.2011 10:44

lesicatko

Re: Tohle škatulkování

Myslím, že nie, Väčšina adopcií je do rodín, kde už deti majú  a teda ak by chceli, majú aj dalšie, biologické...

0/0
8.8.2011 10:49

rodd

Re: Tohle škatulkování

V této poloze tak může jít o tzv. poslání jež pramení, toto slovo nemá rád neboť to je tak trochu  jinak, ale pro srozumění, z tzv. minulého života.

0/0
8.8.2011 11:05



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.