Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hochu,

neškoď prosím Svobodným. Zamyslel ses, jestli náhodou teď turisté nedotují místní hovory? A proč má za to samé platit jeden mnohem víc než druhý?

1 0
možnosti

EU přece pořád musí vymýšlet tolik všelijakých nesmyslných regulací, aby vytvořila dojem nepostradatelnosti. Až zreguluje sama sebe tak to také zaplatíme....a rádi.

0 0
možnosti
Foto

EK to schválila, ale proč to probůh bude platit až v r. 2016?

0 0
možnosti

Veškerý dosavadní vývoj svědčí proti tomu, co tvrdí autor.

Pár podivínů používalo internet, cena byla astronomická. Pak stát nařídil, že cena musí klesnout, internet se prudce rozšířil, a jeho cena i poté strmě padala.

Pár podivínů mělo mobil, cena byla astronomická. Pak začala konkurenční válka, ceny šly prudce dolů. Pokud vím, tak v letech 2012 a 2013 došlo k dalšímu masivnímu poklesu cen.

Jak se zdá, nařízení shora i konkurence vedou v případě ICT k poklesu cen.

======

Ano, operátoři brblají. Bodejť by nebrblali, když jim skončí období 40-80 procentní marže, a budou mít marži jen 20%. Ale představa, že běžný franta telefonista dnes operátorovi platí měsíčně 10 euro, a po zrušení roamingu mu operátor napíše "Tak, milej zlatej, zrušili nám roaming, takže abych si to vykompenzoval, od teď mi budeš platit 12 euro", je směšná. Nikdo si nic takového nedovolí. Propagátoři tohoto návrhu naopak tvrdí, že v důsledku konce roamingu budou lidé intenzivněji využívat ICT i v zahraničí, což by paradoxně mohlo operátorům vydělat víc peněz (větší obrat).

2 1
možnosti

Já jsem používal dvě připojení k internetu v devadesátých létech.

Privátně přes Telekom, nebo jak se ta hnusná firma jmenovala a platil jsem všechny vynikající a originální techologie, jelikož jsem potřeboval  nejrychlejší dostupný internet v zemi.

Na začátku na analogové lince jsem jsem necelých padesát km od Prahy dosahoval neuvěřitelné rychlost downloadu téměř někdy až 2kbps. Za tu linku jsem platil na začátku devadesátých let cca 3000Kč měsíčně, což byla polovina průměrného platu v Čechách. Potřeboval jsem to tehdy k práci na vedlejší pracovní poměr, platil jsem to. Mohl jsem se dívat, jak se mi na telnetu do emailu načítají ASCII znaky v reálném čase. Pak jsem platil Telekomu ADSL - 4x a dosahoval jsem neuvěřitelné rychlosti downloadu 256kbps. Cena byla jenom o málo vyšší, ale nebyla EU, takže jsem se svojí činností vešel do nákladů, vydělal jsem a ještě jsem odvedl daně státu (za hnůj, který mi poskytoval Kočárník a spol.).

Na přelomu tisíciletí (od 1997 až 2003) se do politiky vložili socani. Od Zemana přes Špidlu ke Grossovi - další osobnosti jako Sobotka, Škromach, Paroubek - koncentrovaná stupidita. Ať si Dvořák udělá čárku, ale taková zhovadilost, jakou dostal český národ v období kolem roku 2000, takovou si nezaslouží ani Těšínský a Klauda. Mohlo by mi být jedno, že Klauda a Těšínský jsou sociaslistickými poskoky. Ale není. Přišel čas vzít si hořkou pilulku a poslat tyhle "iíaá" do brusele. Nebát se toho. Když nevyvezete žumpu sakum-prdum, bude vám smrdět pod okny. A to firma Klauda-Těšínský takovými "jak se řekne to slovo?" jsou.

0 0
možnosti

Souhlas s autorem,jediná možnost jak snížit cenu volání je deregulace telekomunikací a vpuštění na trh nových operátorů. Teď tu správnou cenu budou určovatbruselští  soudruzi. Ti kteří nadávají že je u nás volání drahé, pouzeukazují svoji neschopnost,  každý rozumný člověk si se svým  operátoremvyjedná nižší cenu za svůj tarif, já jsem se  svou vyjednanou cenou max. spokojen. Pokud se vám ceny volání nelíbí, nikdo vás  nenutí, aby jste ty službyvyužívali.

1 1
možnosti

Jak chcete vpustit nové operátory, když jim nemůžete poskytnout volné frekvence? 8-o

0 0
možnosti
Foto

Vzhledem k hustotě odborníků na dané téma: Pokud padnou roamingové poplatky, bude jedno, kde budu za telefon platit a budu ho moci identicky používat po celé EU? Tedy budu moci být klientem německého operátora? Pokud ano, očekával bych naopak další brutální pád cen tarifů na českém nebi.

2 0
možnosti

Jen ocekavejte, treba se na stara kolena, az EU padne konecne na hubu, dockate. Do te doby tezko :-(

0 0
možnosti

Tento blog pokládám za totální blábol.

Zkuste se zamyslet nad tím , jak nestydatě vysoké byly ceny za volání ze zahraničí ještě před několika lety . Jaké jsou dnes...a to díky podobnému hlasování v evropském parlamentu ...a jak tyto nízké ceny volání ze zahraničí pocítili čeští klienti.

Jedinou skupinou , která se při snižování cen za telefonování dostává do ohrožení jsou dodavatelé a zaměstnanci mobilních operátorů...neboť ti jsou první na ráně , když se začne šetřit...

2 0
možnosti

Tento blog psal člověk, který k smrti nenávidí EU. Něco jako Franta Matějka, jenže mladší. Prostě nedokáže se přemoct a uznat, že čas od času i EK udělá něco pozitivního.

0 0
možnosti

Já, tedy, nějaký telefonický maniak nejsem a navíc příliš nerozumím telekomunikační technice. Nevím, co kolik stojí, jaké jsou platby jednotlivých operátorů mezi sebou. Jisté je, že nic není zadarmo a pokud vám to někdo tvrdí, tak lže. Všechno má svou tržní cenu a ta se odvíjí od poptávky. Čím větší poptávka, tím vyšší cena. Jinak to nemůže fungovat.

0 0
možnosti

kupodivu funguje to naopak čím větší poptávka tím nižší cena, čím víc prodáte tím můžete jit z cenou dolů a stejně vyděláte víc

0 0
možnosti

Mohl by mi tento IT konzultant odpovědět na to, proč tedy kandiduje do Evropského parlamentu8-o Není to obava ze ztráty zaměstnání ;-)

0 0
možnosti

Nemohlo by to byt treba proto, aby ziskal alespon maly vliv na to, do ceho nas EU pod ruznymi pohruzkami nuti?

0 0
možnosti

Spíše se projeví konkurence ostatních zahraničních operátorů, takže čekám stejný efekt jako po spuštění virtuálních operátorů. Ona neviditelná ruka trhu funguje, ale občas je dobré tomu trhu pomoci, když se tři ruce spojí dohromady proti zákazníkovi:-) Občas se i EU něco povede, tím ovšem nemyslím soláry a biopaliva...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS